Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Záhlaví-jméno Rošický, Stanislav, 1942- (autor) Údaje o názvu Základy marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Hradec Králové : Gaudeamus, 2002 Fyz.popis 111 stran ISBN 80-7041-772-2 (brožováno) Poznámky Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing marketingový plán marketingové nástroje přímý marketing obchod ekonomické teorie Forma, žánr vysokoškolská skripta Konspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 20, z toho volných 18, prezenčně 2 Databáze Skripta kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info S 4386 390047 Skripta S 4386 422151 Skripta S 4386 380583 Skripta S 4386 380584 Skripta S 4386 380585 Skripta S 4386 380586 Skripta S 4386 380587 Skripta S 4386 380589 Skripta S 4386 380590 Skripta S 4386 380591 Skripta S 4386 380592 Skripta S 4386 380593 Skripta S 4386 380594 Skripta S 4386 380595 Skripta S 4386 380596 Skripta S 4386 380597 Skripta pouze prezenčně S 4386 380599 Skripta S 4386 380600 Skripta S 4386 380601 Skripta S 4386 380602 Skripta pouze prezenčně
Počet záznamů: 1