Počet záznamů: 1
Intuitivní reklama
Záhlaví-jméno Toman, Miloš (autor) Údaje o názvu Intuitivní reklama / Miloš Toman Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2006 Fyz.popis 250 s. ISBN 80-7261-139-9 (brož.) : Kč 290,00 Předmět.hesla reklama a propagace psychologie reklamy tvorba reklamy reklamní metody reklamní média marketingová komunikace marketingové nástroje Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 6, z toho volných 5, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 80013 414579 Knihovna II pouze prezenčně 80013 414580 Knihovna II 80013 414581 Knihovna II 80013 414582 Knihovna II 80013 414583 Knihovna II 80013 414683 Knihovna II
Počet záznamů: 1