Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Záhlaví-jméno Hálek, Vítězslav, 1965- (autor) Údaje o názvu Základy marketingu / Vítězslav Hálek Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 Fyz.popis 311 stran ISBN 978-80-7041-825-3 (brožováno) Poznámky Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing teorie marketingu vývoj marketingu marketingové strategie marketingová komunikace marketingový mix Forma, žánr vysokoškolská skripta Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 22, z toho volných 19, prezenčně 1 Databáze Skripta kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info S 4719 428526 Skripta S 4719 416994 Skripta S 4719 416995 Skripta pouze prezenčně S 4719 416996 Skripta S 4719 416997 Skripta S 4719 416998 Skripta S 4719 416999 Skripta S 4719 417000 Skripta S 4719 417001 Skripta S 4719 417002 Skripta S 4719 417003 Skripta Dlouhodobá výpůjčka - učitel S 4719 417004 Skripta S 4719 417005 Skripta vypůjčený (do 05.06.2024) S 4719 417006 Skripta S 4719 417007 Skripta S 4719 417008 Skripta S 4719 417009 Skripta S 4719 417010 Skripta S 4719 417011 Skripta S 4719 417012 Skripta S 4719 417013 Skripta S 4719 438437 Skripta
Počet záznamů: 1