Počet záznamů: 1  

Wanninayake, W. M. C. Bandara

  1. SYS0075751
    LBL
      
    00968cz--a2200217n--4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20130218130120.8
    008
      
    120517|n|acnnnaabn-----------n-a|a------
    040
      
    $a BOA001 $b cze
    100
    1-
    $a Wanninayake, W. M. C. Bandara
    400
    1-
    $a Wanninayake, W. M. C. B.
    400
    1-
    $a Wanninayake, Bandara
    670
      
    $a Chovancová, M. - Asamoah, E. S. - Wanninayake, W. M. C. B.: Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspektive $b autoritní forma, odkaz viz
    670
      
    $a www(University of Kelaniya - Sri Lanka. Department of Marketing Management), cit. 17. 5. 2012 $b biografické údaje, odkaz viz
    675
      
    $a LC (Names), cit. 17. 5. 2012
    678
    0-
    $a Srílanský vysokoškolský pedagog, zaměřený na marketing a management. Působí též v České republice.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.