Počet záznamů: 1
Wanninayake, W. M. C. Bandara
SYS 0075751 LBL 00968cz--a2200217n--4500 003 CZ-HkUHK 005 20130218130120.8 008 120517|n|acnnnaabn-----------n-a|a------ 040 $a BOA001 $b cze 100 1-
$a Wanninayake, W. M. C. Bandara 400 1-
$a Wanninayake, W. M. C. B. 400 1-
$a Wanninayake, Bandara 670 $a Chovancová, M. - Asamoah, E. S. - Wanninayake, W. M. C. B.: Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspektive $b autoritní forma, odkaz viz 670 $a www(University of Kelaniya - Sri Lanka. Department of Marketing Management), cit. 17. 5. 2012 $b biografické údaje, odkaz viz 675 $a LC (Names), cit. 17. 5. 2012 678 0-
$a Srílanský vysokoškolský pedagog, zaměřený na marketing a management. Působí též v České republice.
Počet záznamů: 1