Počet záznamů: 1
Líšia sa aktuálne pohľady na učebné úlohy od tradičného chápania?
SYS 0004435 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20110121103635.2 007 ta 008 110106s2009----xr-|||||||||||10|-0-slo-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a slo $b eng 072 $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 100 1-
$7 hk_us_auth*m0433219 $a Prokša, Miroslav $4 aut 245 10
$a Líšia sa aktuálne pohľady na učebné úlohy od tradičného chápania? = $b Are the current points of view on questions different from traditional interpretation? / $c Miroslav Prokša 246 11
$a Are the current points of view on questions different from traditional interpretation? 650 07
$7 hk_us_auth*m0034497 $a chemie $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0138989 $a vyučování chemie 650 04
$7 hk_us_auth*m0056433 $a didaktika chemie 650 07
$7 hk_us_auth*0026467 $a učební úlohy $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas 651 -7
$7 hk_us_auth*m0036958 $a Slovensko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0576530 $t Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX $b Vyd. 1. $h 600 s. $z 978-80-7041-827-7 (brož.) $7 m2am $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 149-154 : 1 tab. 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1