Počet záznamů: 1  

Pomiar kwestionariuszovy. Zastosowanie analizy Rascha jako techniki w pomiarze koncepcji uczenia się w percepcji studentów

  1. SYS0004444
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20110121134602.4
    007
      
    ta
    008
      
    110106s2009----xr-|||||||||||10|-0-pol-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a pol $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 00 $x Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce $T . $7 hk_us_auth*m0351382
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0430638 $a Sztejnberg, Aleksander $4 aut
    245
    10
    $a Pomiar kwestionariuszovy. Zastosowanie analizy Rascha jako techniki w pomiarze koncepcji uczenia się w percepcji studentów = $b Measuring through questionnaires: applying Rasch analysis as a technique to measure conception of learning among students / $c Aleksander Sztejnberg, Józef Hurek
    246
    11
    $a Measuring through questionnaires: applying Rasch analysis as a technique to measure conception of learning among students
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0098316 $a metodologie $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011623 $a pedagogická metodologie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0060786 $a Raschlog (software)
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0430641 $a Hurek, Józef $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0576530 $t Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX $b Vyd. 1. $h 600 s. $z 978-80-7041-827-7 (brož.) $7 m2am $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 179-184 : 1 tab., 1 graf
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.