Počet záznamů: 1
Supporting innovations in chemistry teacher education
SYS 0004485 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20110125071822.9 007 ta 008 110106s2009----xr-|||||||||||10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 377 $x Odborné vzdělávání $T . $7 hk_us_auth*m0351575 100 1-
$7 hk_us_auth*0060849 $a De Jong, Onno $4 aut 245 10
$a Supporting innovations in chemistry teacher education : $b the critical incident method / $c Onno De Jong 650 07
$7 hk_us_auth*0009391 $a učitelé $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009047 $a vzdělávání učitelů $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008487 $a další vzdělávání $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0138989 $a vyučování chemie 650 07
$7 hk_us_auth*0012401 $a inovace $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0576530 $t Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX $b Vyd. 1. $h 600 s. $z 978-80-7041-827-7 (brož.) $7 m2am $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 342-352 : 3 tab. 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1