Počet záznamů: 1
Inerdyscyplinarne [i.e. Interdyscyplinarne] podejście do nauczania chemii studentów geologii w Uniwersytecie Gdańskim
SYS 0007375 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20110325140037.0 007 ta 008 110106s2009----xr-|||||||||||10|-0-pol-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a pol $b eng 072 $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 100 1-
$7 hk_us_auth*0061301 $a Czaja, Małgorzata $4 aut 245 10
$a Inerdyscyplinarne [i.e. Interdyscyplinarne] podejście do nauczania chemii studentów geologii w Uniwersytecie Gdańskim = $b Chemistry for geology students at the University of Gdańsk - an interdisciplinary approach / $c Małgorzata Czaja, Marek Kwiatkowski 246 11
$a Chemistry for geology students at the University of Gdańsk - an interdisciplinary approach 650 04
$7 hk_us_auth*0011196 $a vyučování přírodovědných předmětů 650 04
$7 hk_us_auth*m0138989 $a vyučování chemie 650 07
$7 hk_us_auth*0062521 $a školní pokusy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0011197 $a integrovaná výuka 650 07
$7 hk_us_auth*0008302 $a vysoké školy $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0061300 $a Kwiatkowski, Marek $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*m0577231 $t Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX $b Vyd. 1. $h 488 s. $z 978-80-7041-839-0 (brož.) $7 m2am $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 451-455 : 2 obr. 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1