Počet záznamů: 1  

Inerdyscyplinarne [i.e. Interdyscyplinarne] podejście do nauczania chemii studentów geologii w Uniwersytecie Gdańskim

  1. SYS0007375
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20110325140037.0
    007
      
    ta
    008
      
    110106s2009----xr-|||||||||||10|-0-pol-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a pol $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0061301 $a Czaja, Małgorzata $4 aut
    245
    10
    $a Inerdyscyplinarne [i.e. Interdyscyplinarne] podejście do nauczania chemii studentów geologii w Uniwersytecie Gdańskim = $b Chemistry for geology students at the University of Gdańsk - an interdisciplinary approach / $c Małgorzata Czaja, Marek Kwiatkowski
    246
    11
    $a Chemistry for geology students at the University of Gdańsk - an interdisciplinary approach
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011196 $a vyučování přírodovědných předmětů
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0138989 $a vyučování chemie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0062521 $a školní pokusy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011197 $a integrovaná výuka
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008302 $a vysoké školy $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0061300 $a Kwiatkowski, Marek $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0577231 $t Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX $b Vyd. 1. $h 488 s. $z 978-80-7041-839-0 (brož.) $7 m2am $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 451-455 : 2 obr.
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.