Počet záznamů: 1  

Brainstorming a brainwriting jako prostředky iniciace školních projektů s chemickou tématikou

  1. SYS0010992
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20111102151537.7
    007
      
    ta
    008
      
    110607s2009----xr-----|||||||10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 $2 Konspekt
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0422631 $a Kesnerová Řádková, Olga $4 aut
    245
    10
    $a Brainstorming a brainwriting jako prostředky iniciace školních projektů s chemickou tématikou = $b Brainstorming and brainwriting as initiation means of the realization of school projects with chemical topics / $c Olga Kesnerová Řádková
    246
    31
    $a Brainstorming and brainwriting as initiation means of the realization of school projects with chemical topics
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011198 $a projektové vyučování $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012405 $a projektová metoda
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008334 $a aktivizační metody ve výuce
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0021978 $a brainstorming
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0066807 $a brainwriting
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010537 $a vysokoškolští studenti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0577176 $t Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie $b Vyd. 1. $h 50 s. + $z 978-80-7435-018-4 (brož.) $7 m2am $a Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 31-32
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.