Počet záznamů: 1
Kompetencje komunikacyjne pracownika socjalnego a jakość jego interakcji z klientami
SYS 0011746 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20130409095904.9 007 ta 008 111007s2010----xr-|||||||||||10|-0-pol-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a pol $b eng 072 $2 Konspekt $a 36 $x Zajištění duševních a materiálních potřeb $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351464 100 1-
$7 hk_us_auth*0067059 $a Sikorski, Wiesław $4 aut 245 10
$a Kompetencje komunikacyjne pracownika socjalnego a jakość jego interakcji z klientami / $c Wiesław Sikorski 650 -7
$7 hk_us_auth*m0214685 $a sociální práce $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0014431 $a sociální pracovníci $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008486 $a profesní kompetence $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0096351 $a komunikace (sdělování) 650 04
$7 hk_us_auth*0072452 $a jazykové dovednosti 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0004578 $t Rizika sociální práce $b Vyd. 1. $h 566 s. $z 978-80-7435-086-3 (brož.) $7 m2am $a Rizika sociální práce (konference $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2010 $k Texty k sociální práci $g s. 383-393 : 2 obr. 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1