Počet záznamů: 1
Behaviorální ekonomie a její vliv na firemní marketing
SYS 0011857 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170605130001.0 007 ta 008 111007s2010----xr-|||||||||||10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 33 $x Ekonomie $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351095 100 1-
$7 hk_us_auth*0074743 $a Pospíšil, Jan, $d 1983- $4 aut 245 10
$a Behaviorální ekonomie a její vliv na firemní marketing = $b Behavioral economic's influence over company marketing / $c Jan Pospíšil 246 31
$a Behavioral economic's influence over company marketing / 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0051893 $a ekonomie $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015712 $a marketing podniku 650 04
$7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace 650 04
$7 hk_us_auth*0014324 $a spotřebitelé 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0004038 $t Hradecké ekonomické dny 2010 $b Vyd. 1. $h 277 s. $z 978-80-7435-041-2 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2010 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2010 $g s. 55-58 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1