Počet záznamů: 1
Customer-centric knowledge management
SYS 0012090 LBL 00000nam-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20111114124539.1 007 ta 008 111108s2012----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-1-61350-089-7 (váz.) 020 $a 978-1-613-50091-0 (print & perpetual access) 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351116 245 00
$a Customer-centric knowledge management : $b concepts and applications / $c Minwir Mallouh Al-Shammari [editor] 260 $a Hershey : $b Information Science Reference, $c 2012 [sic.] 300 $a xv, 315 s. : $b il. 490 1-
$a Premier reference source 650 07
$7 hk_us_auth*0011447 $a znalostní management $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067805 $a řízení vztahů se zákazníky $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0067702 $a Al-Shammari, Minwir, $d 1962- $4 edt 830 -0
$7 hk_us_auth*m0513240 $a Premier reference source 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1