Počet záznamů: 1  

Konfrontace didaktické teorie s e-learningovou praxí

  1. SYS0012451
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20111124142923.9
    007
      
    ta
    008
      
    111007s2010----xr-|||||||||||10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0421336 $a Foltýnek, Tomáš $4 aut
    245
    10
    $a Konfrontace didaktické teorie s e-learningovou praxí / $c Tomáš Foltýnek, Jana Andrýsková
    600
    17
    $7 hk_us_auth*m0405982 $a Komenský, Jan Amos, $d 1592-1670 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0020686 $a didaktické teorie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0039849 $a didaktika $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0572004 $a Dannhoferová, Jana $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0007042 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 $b Vyd. 1. $h 295 s. $z 978-80-7435-067-2 (brož.) $7 m2am $a E-learning 2010 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2010 $g s. 84-89 : 1 obr., 2 tab.
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.