Počet záznamů: 1
Konfrontace didaktické teorie s e-learningovou praxí
SYS 0012451 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20111124142923.9 007 ta 008 111007s2010----xr-|||||||||||10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 100 1-
$7 hk_us_auth*m0421336 $a Foltýnek, Tomáš $4 aut 245 10
$a Konfrontace didaktické teorie s e-learningovou praxí / $c Tomáš Foltýnek, Jana Andrýsková 600 17
$7 hk_us_auth*m0405982 $a Komenský, Jan Amos, $d 1592-1670 $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0020686 $a didaktické teorie 650 07
$7 hk_us_auth*m0039849 $a didaktika $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*m0572004 $a Dannhoferová, Jana $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0007042 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 $b Vyd. 1. $h 295 s. $z 978-80-7435-067-2 (brož.) $7 m2am $a E-learning 2010 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2010 $g s. 84-89 : 1 obr., 2 tab. 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1