Počet záznamů: 1  

Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ

  1. SYS0013688
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120112135800.4
    007
      
    ta
    008
      
    120109s2011----xr-|||||||||||10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0573795 $a Štorek, Petr $4 aut
    245
    10
    $a Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / $c Petr Štorek, Jiří Nikl
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015249 $a blended learning $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009505 $a informační a komunikační technologie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012399 $a konstruktivismus $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012893 $a didaktické cvičení
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0346078 $a Nikl, Jiří, $d 1943- $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0012428 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 $b Vyd. 1. $h 214 s. $z 978-80-7435-153-2 (brož.) $7 m2am $a E-learning 2011 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2011 $g s. 190-194 : 2 obr.
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.