Počet záznamů: 1  

Sebahodnotenie - základný aspekt školského sebahodnocenia žiakov s telesným postihnutím

  1. SYS0013832
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120920153614.4
    007
      
    ta
    008
      
    120109s2011----xr-|||||||||||10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a slo $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 165 $x Teorie poznání. Epistemologie $9 5 $T . $7 hk_us_auth*m0351126
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0068856 $a Harčaríková, Terézia $4 aut
    245
    10
    $a Sebahodnotenie - základný aspekt školského sebahodnocenia žiakov s telesným postihnutím / $c Terézia Harčaríková
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0017284 $a sebehodnocení
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0028767 $a sebereflexe $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010833 $a osoby s tělesným postižením $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009498 $a školní hodnocení
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0012424 $t Speciální pedagogika $b Vydání první $h 278 s. $z 978-80-7435-132-7 (brož.) $7 nnam $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2011 $g s. 256-272
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.