Počet záznamů: 1  

Využití sémantického diferenciálu pro hodnocení efektivity výuky

  1. SYS0014162
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120208143043.8
    007
      
    co-|g|||||||||
    008
      
    110607s2009----xr-----|s||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $a 00 $x Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce $9 12 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351382
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0069088 $a Šerý, Michal $4 aut
    245
    10
    $a Využití sémantického diferenciálu pro hodnocení efektivity výuky $h [elektronický zdroj] / $c Michal Šerý
    500
      
    $a Článek v elektronické podobě na nosiči DVD-ROM
    538
      
    $a Požadavky na systém: internetový prohlížeč; Adobe Acrobat Reader; PowerPoint Viewer
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011623 $a pedagogická metodologie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008317 $a metody výzkumu
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0069089 $a sémantický diferenciál
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0004047 $t Ditech '09 $h 1 DVD-ROM $z 978-80-7435-001-6 $7 m2am $a DITECH '09 $d [Hradec Králové] : IKM UHK, 2009
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.