Počet záznamů: 1  

Projektové vyučování - popularita versus obtížnost

  1. SYS0014507
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120216104334.0
    007
      
    ta
    008
      
    120213s2010----xr-|||||||||||10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0069275 $a Mainz, Denis $4 aut
    245
    10
    $a Projektové vyučování - popularita versus obtížnost = $b Project-based learning - Popularity versus difficulty / $c Denis Mainz
    246
    31
    $a Project-based learning - Popularity versus difficulty
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011198 $a projektové vyučování $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015627 $a projekty
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0034418 $a zaměstnanecké výhody
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016311 $a výchovně-vzdělávací projekty
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015249 $a blended learning $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0004045 $t Alternativní metody výuky 2010 $b Vyd. 1. $h 65 s. $z 978-80-7435-043-6 (brož.) $7 m2am $a Alternativní metody výuky $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2010 $g s. 26
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.