Počet záznamů: 1  

"Global - local dilemma"

  1. SYS0015842
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120417100737.6
    007
      
    ta
    008
      
    120224s2006----xr-||||||||||-10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0071365 $a Gerlichová, Janka $4 aut
    245
    11
    $a "Global - local dilemma" : $b vývoj a súčasné prístupy / $c Janka Gerlichová
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0013158 $a mezinárodní marketing $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0019466 $a vývoj marketingu
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008453 $a nadnárodní společnosti $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0426032 $t Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 $b Vyd. 1. $h 83 s. + 1 CD-ROM $z 80-7041-164-3 $7 m2am $a IMEA 2006 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $g s. 24
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.