Počet záznamů: 1
"Global - local dilemma"
SYS 0015842 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20120417100737.6 007 ta 008 120224s2006----xr-||||||||||-10|-0-slo-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*0071365 $a Gerlichová, Janka $4 aut 245 11
$a "Global - local dilemma" : $b vývoj a súčasné prístupy / $c Janka Gerlichová 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*0013158 $a mezinárodní marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0019466 $a vývoj marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0008453 $a nadnárodní společnosti $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0426032 $t Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 $b Vyd. 1. $h 83 s. + 1 CD-ROM $z 80-7041-164-3 $7 m2am $a IMEA 2006 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $g s. 24 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1