Počet záznamů: 1
Městský marketing v teorii a praxi
SYS 0016783 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20160603110205.9 007 ta 008 120524s2003----xr-|||||||||||10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 352/354 $x Stupně místní, oblastní a ústřední správy $9 15 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351430 100 1-
$7 hk_us_auth*m0422757 $a Ježek, Jiří, $d 1969- $4 aut 245 10
$a Městský marketing v teorii a praxi / $c Jiří Ježek 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0062610 $a rozvoj měst $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0011272 $a regionální rozvoj $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0011170 $a místní správa $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0336628 $t Hradecké ekonomické dny 2003 $h 198 s. $z 80-7041-845-1 $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2003 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 $g s. 50-53 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2003.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1