Počet záznamů: 1  

Porovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb

  1. SYS0018228
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120821115232.9
    007
      
    ta
    008
      
    120524s2012----xr-|||||||||||10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 005 $x Management. Řízení $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351116
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0072730 $a Sikorová, Irena $4 aut
    245
    10
    $a Porovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb / $c Irena Sikorová
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012305 $a kvalita služeb
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016041 $a dopravní služby
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0068022 $a dotazníky
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016216 $a spokojenost zákazníků
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0021470 $a hodnocení kvality
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0017487 $t IMEA 2012 $b Vyd. 1. $h 59 s. + $z 978-80-7435-185-3 (brož.) $7 m2am $a IMEA 2012 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2012 $g s. 37
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.