Počet záznamů: 1
Porovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb
SYS 0018228 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20120821115232.9 007 ta 008 120524s2012----xr-|||||||||||10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 005 $x Management. Řízení $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351116 100 1-
$7 hk_us_auth*0072730 $a Sikorová, Irena $4 aut 245 10
$a Porovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb / $c Irena Sikorová 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM 650 04
$7 hk_us_auth*0012305 $a kvalita služeb 650 04
$7 hk_us_auth*0016041 $a dopravní služby 650 04
$7 hk_us_auth*0068022 $a dotazníky 650 04
$7 hk_us_auth*0016216 $a spokojenost zákazníků 650 04
$7 hk_us_auth*0021470 $a hodnocení kvality 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0017487 $t IMEA 2012 $b Vyd. 1. $h 59 s. + $z 978-80-7435-185-3 (brož.) $7 m2am $a IMEA 2012 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2012 $g s. 37 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1