Počet záznamů: 1  

Teaching and learning algebra based on neuroscience-cognitive science research

  1. SYS0018579
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120907145249.1
    007
      
    ta
    008
      
    120224s2007----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $9 17 $T . $7 hk_us_auth*m0351449
    072
      
    $a 51 $x Matematika $9 13 $T . $7 hk_us_auth*m0351404
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0072877 $a Laughbaum, Edward D. $4 aut
    245
    10
    $a Teaching and learning algebra based on neuroscience-cognitive science research / $c Edward D. Laughbaum
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034471 $a matematika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0212521 $a algebra $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0063030 $a studium a výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009629 $a paměť $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0014720 $a funkce mozku
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0505926 $t Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching $h x, 46 s. + 1 CD-ROM $z 978-80-7041-285-5 (brož.) $7 m2am $a International Conference on Technology in Mathematics Teaching $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $g s. 2
    910
      
    $a HKD002 $t rm