Počet záznamů: 1  

Does the Technology Acceptance Model explain the use of technology for mathematics instruction?

  1. SYS0020161
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121105154538.9
    007
      
    ta
    008
      
    120224s2007----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0073885 $a Stols, Gerrit $4 aut
    245
    10
    $a Does the Technology Acceptance Model explain the use of technology for mathematics instruction? / $c Gerrit Stols
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034471 $a matematika $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0138913 $a vyučování matematiky
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008354 $a technologie vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009502 $a aplikační software $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0505926 $t Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching $h x, 46 s. + 1 CD-ROM $z 978-80-7041-285-5 (brož.) $7 m2am $a International Conference on Technology in Mathematics Teaching $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $g s. 27
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.