Počet záznamů: 1
Students’ perceptions of graphing calculator in high school math courses
SYS 0022097 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20130314080024.0 007 ta 008 120224s2007----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 373.5/.6 $x Střední školy $9 22 100 1-
$7 hk_us_auth*0075169 $a Eren, Seda $4 aut 245 10
$a Students’ perceptions of graphing calculator in high school math courses : $b a case study in Turkey / $c Seda Eren, Hacer Unver 500 $a Plný text článku dostupný v tištěném sborníku i na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0138913 $a vyučování matematiky 650 07
$7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0075172 $a grafické kalkulačky $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas 651 -7
$7 hk_us_auth*0039070 $a Turecko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0075170 $a Unver, Hacer $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*m0505926 $t Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching $h x, 46 s. + 1 CD-ROM $z 978-80-7041-285-5 (brož.) $7 m2am $a International Conference on Technology in Mathematics Teaching $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $g S. 39 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1