Počet záznamů: 1
Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism
SYS 0022932 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170526123531.4 007 ta 008 120224s2012----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351468 100 1-
$7 hk_us_auth*0075751 $a Wanninayake, W. M. C. Bandara $4 aut 245 10
$a Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism : $b exploring the moderating role of gender / $c W.M.C. Bandara Wanninayake, Miloslava Chovancová 300 $b 3 tab., 1 schéma 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*0014324 $a spotřebitelé 650 07
$7 hk_us_auth*0024408 $a spotřebitelské chování $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0027149 $a etnocentrismus $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0012826 $a gender $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008313 $a výzkum 651 -7
$7 hk_us_auth*0062761 $a Srí Lanka $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0075752 $a Chovancová, Miloslava, $d 1952- $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0017485 $t Hradec Economic Days 2012 $b 1st ed. $h 256 s. $z 978-80-7435-172-3 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2012 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2012 $g S. 221-226 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1