Počet záznamů: 1  

Národní zpráva PIRLS 2011

  1. SYS0023603
    LBL
      
    02540cam-a22006977a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20130802094302.1
    007
      
    ta
    008
      
    130121s2012----xr-----|------00|-0-cze--
    015
      
    $a cnb002433359
    020
      
    $a 978-80-905370-3-3 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)827262787
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0413699 $a Kramplová, Iveta, $d 1964- $4 aut
    245
    10
    $a Národní zpráva PIRLS 2011 / $c Iveta Kramplová a kol.
    246
    3-
    $a Progress in International Reading Literacy Study 2011
    246
    30
    $a PIRLS 2011
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Česká školní inspekce, $c 2012
    300
      
    $a 32 s. : $b barev. il., mapy
    500
      
    $a V tiráži: zpracovali Iveta Kramplová, Vladislav Tomášek, Martina Vernerová
    610
    27
    $7 hk_us_auth*0077920 $a Progress in International Reading Literacy Study $2 czenas
    648
    -4
    $a 2011 $7 hk_us_auth*0064805
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0019210 $a čtenářská gramotnost $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0042325 $a čtení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0071496 $a ověřování znalostí $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016302 $a znalosti žáků
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016311 $a výchovně-vzdělávací projekty
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0009890 $a výzkumné zprávy $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0426121 $a Tomášek, Vladislav, $d 1957- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0077747 $a Vernerová, Martina $4 aut
    910
      
    $a HKD002

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.