Počet záznamů: 1  

Twenty years of ICT in UK schools

  1. SYS0025517
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20130626092729.0
    007
      
    ta
    008
      
    120224s2001----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a eng $b cze
    072
      
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0077678 $a Abbott, Chris $4 aut
    245
    10
    $a Twenty years of ICT in UK schools : $b what has changed and what has stayed the same? / $c Chris Abbott
    300
      
    $b 6 tab.
    530
      
    $a Dostupné též na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034633 $a školství $z Velká Británie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008354 $a technologie vzdělávání $z Velká Británie $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009505 $a informační a komunikační technologie $x pedagogické aspekty
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0114046 $a internet $x pedagogické aspekty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $x pedagogické aspekty $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0303130 $t Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci $b Vyd. 1. $h 405 s. $z 80-7041-280-1 (kroužková vazba) $7 m2am $a Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 $g S. 53-60
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.