Počet záznamů: 1
Český digitální reklamní prostor se zvětšuje
SYS 0027318 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170523170213.0 007 ta 008 120224s2013----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351122 100 1-
$7 hk_us_auth*0078668 $a Celer, Čeněk, $d 1954- $4 aut 245 10
$a Český digitální reklamní prostor se zvětšuje = $b The Czech digital advertising space gets bigger / $c Čeněk Celer 246 31
$a Czech digital advertising space gets bigger 300 $b 4 grafy 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace 650 07
$7 hk_us_auth*0019918 $a reklamní média $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067763 $a internetová reklama $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0078669 $a televizní reklama $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0208866 $a masmédia $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008313 $a výzkum 651 -7
$7 hk_us_auth*m0039979 $a Česko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0026738 $t Hradecké ekonomické dny 2013 $b Vyd. 1. $h 388 s. $z 978-80-7435-249-2 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 77-82 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_1.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1