Počet záznamů: 1
Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika)
SYS 0027965 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170523171306.0 007 ta 008 131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351103 100 1-
$7 hk_us_auth*m0563983 $a Palatková, Monika, $d 1970- $4 aut 245 10
$a Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = $b The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / $c Monika Palatková 246 31
$a The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) 300 $b 1 tab., 1 schéma 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*0020081 $a management destinací $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0074752 $a marketing destinací $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0060447 $a Balanced Scorecard 651 -7
$7 hk_us_auth*m0039979 $a Česko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0026739 $t Hradecké ekonomické dny 2013 $b Vyd. 1. $h 369 s. $z 978-80-7435-250-8 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 37-44 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1