Počet záznamů: 1  

Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika)

  1. SYS0027965
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170523171306.0
    007
      
    ta
    008
      
    131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351103
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0563983 $a Palatková, Monika, $d 1970- $4 aut
    245
    10
    $a Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = $b The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / $c Monika Palatková
    246
    31
    $a The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic)
    300
      
    $b 1 tab., 1 schéma
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0020081 $a management destinací $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0074752 $a marketing destinací $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0060447 $a Balanced Scorecard
    651
    -7
    $7 hk_us_auth*m0039979 $a Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0026739 $t Hradecké ekonomické dny 2013 $b Vyd. 1. $h 369 s. $z 978-80-7435-250-8 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 37-44
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.