Počet záznamů: 1  

Kvantitativní analýza reklamy

  1. SYS0027989
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170523171322.1
    007
      
    ta
    008
      
    131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0345633 $a Pánková, Václava, $d 1949- $4 aut
    245
    10
    $a Kvantitativní analýza reklamy = $b Quantitative analysis of advertisement / $c Václava Pánková
    246
    31
    $a Quantitative analysis of advertisement
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008483 $a zisk $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012680 $a ekonometrické modely
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0065740 $a ekonomická efektivnost
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0026739 $t Hradecké ekonomické dny 2013 $b Vyd. 1. $h 369 s. $z 978-80-7435-250-8 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 51-56
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.