Počet záznamů: 1
Kvantitativní analýza reklamy
SYS 0027989 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170523171322.1 007 ta 008 131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0345633 $a Pánková, Václava, $d 1949- $4 aut 245 10
$a Kvantitativní analýza reklamy = $b Quantitative analysis of advertisement / $c Václava Pánková 246 31
$a Quantitative analysis of advertisement 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace 650 07
$7 hk_us_auth*0008483 $a zisk $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0012680 $a ekonometrické modely 650 04
$7 hk_us_auth*0065740 $a ekonomická efektivnost 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0026739 $t Hradecké ekonomické dny 2013 $b Vyd. 1. $h 369 s. $z 978-80-7435-250-8 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 51-56 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1