Počet záznamů: 1
Implementation of the brand hero in Budweiser promotional campaign on the Polish market - case study
SYS 0028408 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170525112616.7 007 ta 008 131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*0079325 $a Andrzejewska, Patrycja $4 aut 245 10
$a Implementation of the brand hero in Budweiser promotional campaign on the Polish market - case study / $c Patrycja Andrzejewska 246 31
$a 1 tab. 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 610 27
$7 hk_us_auth*0079326 $a Budějovický Budvar (firma) $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0079327 $a pivovary $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0258736 $a pivo $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0015243 $a reklamní kampaně $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0024238 $a zahraniční trh $z Polsko 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0026740 $t Hradec Ekonomic Days 2013 $b 1st ed. $h 549 s. $z 978-80-7435-251-5 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 11-16 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1