Počet záznamů: 1
Internal marketing - concept, tools, considerations
SYS 0028592 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170621095739.1 007 ta 008 131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0570367 $a Bednarska-Olejniczak, Dorota $4 aut 245 10
$a Internal marketing - concept, tools, considerations / $c Dorota Bednarska-Olejniczak, Jarosław Olejniczak 300 $b 3 tab. 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0067708 $a personální management 650 04
$7 hk_us_auth*0015855 $a podniková komunikace 650 07
$7 hk_us_auth*0011091 $a zaměstnanci $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*m0475674 $a Olejniczak, Jarosław $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0026740 $t Hradec Ekonomic Days 2013 $b 1st ed. $h 549 s. $z 978-80-7435-251-5 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 276-287 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1