Počet záznamů: 1  

Internal marketing - concept, tools, considerations

  1. SYS0028592
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170621095739.1
    007
      
    ta
    008
      
    131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0570367 $a Bednarska-Olejniczak, Dorota $4 aut
    245
    10
    $a Internal marketing - concept, tools, considerations / $c Dorota Bednarska-Olejniczak, Jarosław Olejniczak
    300
      
    $b 3 tab.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0067708 $a personální management
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015855 $a podniková komunikace
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011091 $a zaměstnanci $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0475674 $a Olejniczak, Jarosław $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0026740 $t Hradec Ekonomic Days 2013 $b 1st ed. $h 549 s. $z 978-80-7435-251-5 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 276-287
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.