Počet záznamů: 1
Handbook on tourism destination branding
SYS 0029895 LBL 00000nam-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20240418121557.4 007 ta 008 140507s2009----sp-|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-92-844-1311-9 (UNWTO : brož.) 020 $a 978-92-990050-6-4 (ETC) 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351103 245 00
$a Handbook on tourism destination branding / $c with an introduction by Simon Anholt 260 $a Madrid : $b World Tourism Organization and the European Travel Commission, $c c2009 300 $a xxx, 165 s. : $b il. 650 07
$7 hk_us_auth*0074752 $a marketing destinací $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0017168 $a marketing cestovního ruchu $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0086371 $a cestovní ruch $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0080443 $a Anholt, Simon $4 aui 710 2-
$7 hk_us_auth*m0444911 $a World Tourism Organization 710 2-
$7 hk_us_auth*0080442 $a European Travel Commission 910 $a HKD002 $b 93142-VIII-G
Počet záznamů: 1