Počet záznamů: 1  

Rozumově nadané děti s dyslexií

  1. SYS0031049
    LBL
      
    04019cam-a22009137a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20140812121437.5
    007
      
    ta
    008
      
    110826s2011----xr-----|s-----00|-0-cze--
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0039165 $a Portešová, Šárka, $d 1968- $4 aut
    245
    10
    $a Rozumově nadané děti s dyslexií $h [elektronický zdroj] / $c Šárka Portešová
    260
      
    $a [Hradec Králové : $b Univerzita Hradec Králové, Středisko Augustin, $c 2014]
    500
      
    $a Název z titulní obrazovky (verze z 12.8.2014)
    500
      
    $a Obsahuje poznámky editora elektronické verze
    500
      
    $a Tabulky v tabulkovém modu
    500
      
    $a Obrázky vynechány, část obrázků a schémat popsáno slovy
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    506
      
    $a Přístup pouze pro oprávněné uživatele
    516
      
    $a Elektronický text
    534
      
    $p Předloha: $b Vyd. 1. $c Praha : Portál, 2011. $e 213 s. $z 978-80-7367-990-3
    538
      
    $a Způsob přístupu: World Wide Web
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011352 $a talentované děti
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009138 $a talent $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0197946 $a inteligence (schopnost)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009855 $a dyslexie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017855 $a specifické poruchy učení $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0065423 $a výchova a vzdělávání
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0013253 $a elektronický zdroj pro uživatele se specifickými potřebami
    856
    40
    $z Elektronická verze pro uživatele se specifickými potřebami $u https://augustin1.uhk.cz/Portesova_Sarka_Rozumove_nadane_deti/kniha.zip
    910
      
    $a HKD002

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.