Počet záznamů: 1
Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu
SYS 0032767 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170522094312.4 007 ta 008 141007s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 339 $x Obchod $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351106 100 1-
$7 hk_us_auth*0082640 $a Ďuriník, Michal, $d 1988- $4 aut 245 10
$a Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu = $b Increasing market share with the introduction of an inferior product / $c Michal Ďuriník 246 31
$a Increasing market share with the introduction of an inferior product 300 $b 1 graf 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0082515 $a portfoliová analýza $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0024408 $a spotřebitelské chování $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0095784 $a výrobky $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0030075 $a Hradecké ekonomické dny 2014 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 470 s. $z 978-80-7435-366-6 (brož.) $7 m2am $g S. 197-203 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_1.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1