Počet záznamů: 1  

Les enseignants de sciences face aux démarches d’investigation

  1. SYS0035944
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418121744.1
    008
      
    150430s2013----fr-|||||-||||-10|-0-fre-d
    020
      
    $a 978-2-7061-1794-7 $q (brožováno)
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    245
    04
    $a Les enseignants de sciences face aux démarches d’investigation : $b des formations et des pratiques de classe / $c sous la direction de Michel Grangeat
    264
    -1
    $a Grenoble : $b Presses Universitaires de Grenoble, $c [2013]
    264
    -4
    $c ©2013
    300
      
    $a 288 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Regards sur l'éducation
    500
      
    $a Issu des deuxièmes journées d'études du projet européen S-TEAM qui se sont déroulées du 10 au 12 mai 2011 à l'Université Joseph-Fourier (IUFM) de Grenoble
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034932 $a věda $x studium a výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0062521 $a školní pokusy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0072745 $a laboratorní pokusy
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0038795 $a sborníky konferencí $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0085545 $a Grangeat, Michel, $d 1953- $4 edt
    711
    2-
    $7 hk_us_auth*0085547 $a Science teacher education advanced methods $n (2. : $d 2011 : $c Grenoble, Francie)
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*0085546 $a Regards sur l'éducation
    910
      
    $a HKD002 $b 95298-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.