Počet záznamů: 1  

Pojetí výukových metod z pohledu studentů a učitelů 1. stupně ZŠ

  1. SYS0036497
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20160122073325.9
    007
      
    ta
    008
      
    150714s2008----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 $2 Konspekt
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0434760 $a Skutil, Martin, $d 1978- $4 aut
    245
    10
    $a Pojetí výukových metod z pohledu studentů a učitelů 1. stupně ZŠ / $c Martin Skutil, Martina Maněnová
    300
      
    $b 6 tabulek
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $x 1. stupeň ZŠ $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika $x 1. stupeň ZŠ $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009391 $a učitelé $x názory a postoje $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0577094 $a Maněnová, Martina, $d 1964- $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0031999 $t Tvořivost učitele v primárním vzdělávání $b Vyd. 1. $d V Liberci : Technická univerzita, 2008 $h 235 s. $z 978-80-7372-422-1 (brož.) $7 m2am $g S. 186-194
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.