Počet záznamů: 1
Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti
SYS 0037852 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170519142511.8 007 ta 008 150714s2015----xr-||||||||||-10|-0-slo-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a slo $b eng 072 $a 005 $x Management. Řízení $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351116 100 1-
$7 hk_us_auth*0086788 $a Džupina, Milan $4 aut 245 10
$a Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti = $b An innovative approach to building and development of brand equity by implementing corporate social responsibility / $c Milan Džupina, Ladislav Mura 246 31
$a Innovative approach to building and development of brand equity by implementing corporate social responsibility 300 $b 1 tabulka 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 337 $a počítač $b c $c rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 338 $a online zdroj $b cr $c rdacarrier 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*0083574 $a řízení značky $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0061906 $a společenská odpovědnost firem $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0011081 $a konkurenceschopnost $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0293647 $a podnikání $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0077427 $a Mura, Ladislav $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0037695 $a Hradecké ekonomické dny $t Hradecké ekonomické dny 2015 $b Vydání první $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 $h 445 stran $z 978-80-7435-546-2 $7 m2am $g S. 182-187 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1