Počet záznamů: 1
Sociální pedagogika a její antropologické paradigma
SYS 0041581 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170117084013.5 008 170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*m0365899 $a Bendl, Stanislav, $d 1965- $4 aut 245 10
$a Sociální pedagogika a její antropologické paradigma = $b Social pedagogy and its anthropological paradigm / $c Stanislav Bendl 246 31
$a Social pedagogy and its anthropological paradigm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Sociální pedagogika je široce chápaná pedagogická disciplína. V důsledku extenzivního vývoje sociální pedagogiky, ke kterému došlo počátkem devadesátých let v České republice i na Slovensku, panuje v oblasti sociální pedagogiky určitá nejednotnost, která se projevuje v oblasti terminologické, obsahové a zejména paradigmatické. Dnešní sociální pedagogice chybí jasná obsahová linie a přijatelné/všeobecně akceptovatelné paradigma, které by sjednocovalo náhled na smysl a podstatu sociální pedagogiky. Domníváme se, že takovým jednotícím teoretickým východiskem ("tmelem") sociální pedagogiky by se mohlo stát antropologické paradigma. 520 3-
$a Social pedagogy is a broadly-understood pedagogical discipline. As a result of the extensive development of social pedagogy in the Czech Republic and Slovakia at the beginning of the 1990's there has been some disunity in the field of social pedagogy, which manifests itself in terminology, content and above all in its paradigm. Contemporary social pedagogy lacks clear content outline and admissible and/or generally acceptable paradigm that would unify the view of purpose and foundation of social pedagogy. We believe that the anthropological paradigm could become such a unifying theoretical basis ("cement") of social pedagogy. 650 07
$7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x teorie $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x interdisciplinární aspekty $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x antropologické aspekty $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0017658 $a paradigma vědy $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 61-77 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1