Počet záznamů: 1  

Sociální pedagogika a její antropologické paradigma

  1. SYS0041581
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170117084013.5
    008
      
    170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0365899 $a Bendl, Stanislav, $d 1965- $4 aut
    245
    10
    $a Sociální pedagogika a její antropologické paradigma = $b Social pedagogy and its anthropological paradigm / $c Stanislav Bendl
    246
    31
    $a Social pedagogy and its anthropological paradigm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Sociální pedagogika je široce chápaná pedagogická disciplína. V důsledku extenzivního vývoje sociální pedagogiky, ke kterému došlo počátkem devadesátých let v České republice i na Slovensku, panuje v oblasti sociální pedagogiky určitá nejednotnost, která se projevuje v oblasti terminologické, obsahové a zejména paradigmatické. Dnešní sociální pedagogice chybí jasná obsahová linie a přijatelné/všeobecně akceptovatelné paradigma, které by sjednocovalo náhled na smysl a podstatu sociální pedagogiky. Domníváme se, že takovým jednotícím teoretickým východiskem ("tmelem") sociální pedagogiky by se mohlo stát antropologické paradigma.
    520
    3-
    $a Social pedagogy is a broadly-understood pedagogical discipline. As a result of the extensive development of social pedagogy in the Czech Republic and Slovakia at the beginning of the 1990's there has been some disunity in the field of social pedagogy, which manifests itself in terminology, content and above all in its paradigm. Contemporary social pedagogy lacks clear content outline and admissible and/or generally acceptable paradigm that would unify the view of purpose and foundation of social pedagogy. We believe that the anthropological paradigm could become such a unifying theoretical basis ("cement") of social pedagogy.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x teorie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x interdisciplinární aspekty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x antropologické aspekty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017658 $a paradigma vědy $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 61-77
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.