Počet záznamů: 1  

Silové pole mezi sociální pedagogikou a sociální prací

  1. SYS0041610
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170118103425.6
    008
      
    170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0090416 $a Sýkora, Petr $4 aut
    245
    10
    $a Silové pole mezi sociální pedagogikou a sociální prací = $b Force field between social pedagogy and social work / $c Petr Sýkora
    246
    31
    $a Force field between social pedagogy and social work
    300
      
    $b 1 schéma
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Teoretický rámec příspěvku nalézá některé body, či oblasti, v poli mezi sociální pedagogikou a sociální prací, kde se tyto dvě disciplíny prolínají, ale také doplňují. První oblastí, kterou vymezuje jako objekt interdisciplinárního působení je sociálně výchovná práce. Ukazuje na ní spojnici mezi pedagogickými disciplínami a sociální prací. Tato spojnice je v tezi při nalezení vztahu pojímána zejména ideově a obecně. Konkrétněji je zájem a prostor obou oborů pojmenován v druhé oblasti, kterou je celé spektrum působení prevence rizikového chování.
    520
    3-
    $a Theoretical framework of the paper finds some points, or areas, in the field between social pedagogy and social work where these two disciplines intersect but also complement each other. The first area which is delimited as an object of interdisciplinary effect is socio-educational work. Connecting line between pedagogical disciplines and social work is shown here. This connecting line is in the thesis approached, above all, ideologically and generally when the relation is found. The interest and space of both disciplines are named more specifically in the second area which is the whole spectrum of impact of risk behaviour prevention.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x mezioborový kontext $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0214685 $a sociální práce $x mezioborový kontext $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0023166 $a osobnostní a sociální výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0078840 $a prevence (sociální problémy) $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 128-137
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.