Počet záznamů: 1  

Koncept komunitní školy v soudobém pedagogickém diskursu

  1. SYS0041661
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170120105747.8
    008
      
    170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0067794 $a Lorenzová, Jitka, $d 1959- $4 aut
    245
    10
    $a Koncept komunitní školy v soudobém pedagogickém diskursu = $b The concept of community school in the contemporary pedagogical discourse / $c Jitka Lorenzová, Karolína Pávková
    246
    31
    $a Concept of community school in the contemporary pedagogical discourse
    300
      
    $b 2 tabulky
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Cílem textu je charakterizovat pojetí komunitní školy a pedagogické role komunity v soudobém pedagogickém diskursu. Základním teoretickým přístupem je analýza vybraných sociálně pedagogických teorií a aktivit, jež poskytují tématu obsahový, metodologický i terminologický rámec. Text přibližuje školu jako významného sociálního aktéra a iniciátora celoživotního vzdělávání, její roli ve specifických sociálně pedagogických činnostech a procesech komunitního učení a nastiňuje výchozí charakteristiky komunitní školy jako veřejného prostoru otevřeného pro interkulturní a sociální dialog a pro lokální iniciativy.
    520
    3-
    $a The aim of this text is to describe the concept of community school and a pedagogical role of a community in contemporary pedagogical discourse. The basic theoretical approach is the analysis of chosen social and pedagogical theories and activities, which provide the theme with the content, methodological and terminological frame. The text brings an insight into school as a significant social participant and an initiator of lifelong learning, its role in specific social and pedagogical activities and processes of community learning, and outlines initial characteristics of community school as the public space open to intercultural and social dialogue and local initiatives.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0022318 $a komunitní vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0090469 $a komunitní školy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012818 $a komunity (sociologie) $x pedagogické aspekty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067317 $a dialog kultur $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0090468 $a Pávková, Karolína $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 179-199
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.