Počet záznamů: 1  

Priestorová predstavivosť v kontexte technického kreslenia

  1. SYS0042857
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170503112736.0
    008
      
    170501s2015----xr-||||||||||-10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a slo $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0417353 $a Beisetzer, Peter $4 aut
    245
    10
    $a Priestorová predstavivosť v kontexte technického kreslenia = $b Spatial imagination in the context of the technical drawing / $c Peter Beisetzer
    246
    31
    $a Spatial imagination in the context of the technical drawing
    300
      
    $b 2 obrázky
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Poznanie úrovne priestorovej predstavivosti prognózuje zručnosť graficky komunikovať v technike. Pri zobrazovaní objektov, t.j. technickom kreslení, resp. pri čítaní technických výkresov ide o kľúčové postavenie. Edukačným modelom je možné vymedziť podmienky pre efektívnu realizáciu rozvoja sledovaných kompetencií v danej oblasti. Príspevok je čiastkovým výstupom grantového projektu VEGA č.1/0379/14 Výskum úrovne priestorovej predstavivosti žiakov Prešovského kraja.
    520
    3-
    $a Knowing the level of spatial imagination projects a skill to communicate in technology graphically. When displaying objects, i.e. technical drawing or when reading technical drawings, it is a key position. By educational model, it is possible to define the conditions for effective implementation of development of observed competencies in the area. The article is partial output of the grant project VEGA No.1/0379/14 Research of the level of spatial imagination of pupils in Presov region.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024478 $a prostorová představivost $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0083333 $a vizualizace (pedagogika)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0163658 $a učební pomůcky $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0037794 $a technické kreslení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0042336 $a technická výchova $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0039051 $t Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 $x 1214-0554 $z 978-80-7435-555-4 $7 m2am $g S. 23-27
    856
    41
    $u http://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.