Počet záznamů: 1  

Možnosti aplikácie počítačovej vizualizácie systému logickej štruktúry prírodovedného učiva pri zvyšovaní efektívnosti výučby

  1. SYS0042859
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170505142152.3
    008
      
    170501s2015----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a eng $b slo
    072
      
    $2 Konspekt $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0072191 $a Bernátová, Renáta $4 aut
    245
    10
    $a Možnosti aplikácie počítačovej vizualizácie systému logickej štruktúry prírodovedného učiva pri zvyšovaní efektívnosti výučby = $b The possibilites of usage of the computer visualization of the system of the logical structure science to increase the efficiency of education / $c Renáta Bernátová, Milan Bernát
    246
    31
    $a The possibilites of usage of the computer visualization of the system of the logical structure science to increase the efficiency of education
    300
      
    $b 1 graf, 1 obrázek, 3 schémata
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a The article discusses the topic of computer visualisation of the educational contents of natural sciences subject taught at primary level, i.e. from the first to the fourth grade of primary school and innovative system of teaching natural sciences to primary school pupils, which has been proposed and experimentally tested in the practice over several years.
    520
    3-
    $a Článok prezentuje počítačovú vizualizáciu systému logickej štruktúry prírodovedného učiva vyučovaného na základnej škole a inovatívny systém výučby prírodovedných predmetov pre žiakov základných škôl, ktorý bol navrhnutý a experimentálne odskúšaný v priebehu niekoľkých rokov aj v reálnej praxi súčasnej školy.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016073 $a přírodovědné předměty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067394 $a učivo základních škol $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0083333 $a vizualizace (pedagogika)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012163 $a vizualizace (počítačová grafika) $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Slovensko $y 2011 $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0074693 $a Bernát, Milan $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0039051 $t Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 $x 1214-0554 $z 978-80-7435-555-4 $7 m2am $g S. 32-34
    856
    41
    $u http://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.