Počet záznamů: 1  

Blending qualitative & quantitative research methods in theses and dissertations

  1. SYS0043314
    LBL
      
    01356cam-a22003377i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418121939.9
    008
      
    030114s2003----xxu-----------001-0-eng--
    020
      
    $a 0-7619-3931-8 $q (vázáno)
    020
      
    $a 0-7619-3932-6 $q (brožováno)
    040
      
    $a DLC $b eng $c DLC $d DLC $d ABD107 $e rda
    072
    -7
    $a 3 $x Společenské vědy $9 18 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351455
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0445030 $a Thomas, R. Murray $q (Robert Murray), $d 1921- $4 aut
    245
    10
    $a Blending qualitative & quantitative research methods in theses and dissertations / $c R. Murray Thomas
    246
    3-
    $a Blending qualitative and quantitative research methods in theses and dissertations
    264
    -1
    $a Thousand Oaks : $b Corwin Press, Inc., $c 2003
    300
      
    $a x, 240 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008314 $a kvalitativní výzkum $x metody $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008315 $a kvantitativní výzkum $x metody $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008434 $a vědecký výzkum $x metodologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $x metodologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016389 $a odborné písemné práce $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0092409 $a kvalifikační práce $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067054 $a disertace $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0058494 $a přehledy $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008504 $a studie $2 czenas
    910
      
    $a HKD002 $b 67262-I-3

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.