Počet záznamů: 1  

Marketing controlling in Czech companies

  1. SYS0043647
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170913105202.8
    008
      
    170501s2016----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0365260 $a Lukoszová, Xenie $4 aut
    245
    10
    $a Marketing controlling in Czech companies / $c Xenie Lukoszová, Kateřina Uhlářová, Lukáš Polanecký
    300
      
    $b 7 grafů, 1 tabulka
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a The aim of this empirical research was to evaluate the circumstances concerning the use of marketing controlling in practice in medium-sized and large companies with registered offices in the Czech Republic, with a focus on the different roles of marketing controlling, its organizational integration in the business and marketing metrics used for evaluating the effectiveness of marketing activities. The primary survey was conducted via an online questionnaire prepared in advance. For the purposes of the implementation of the empirical investigation a basic set was defined on the basis of registered economic subjects in the Czech Republic. The sample consisted of 400 respondents.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0071435 $a marketingový management $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0071435 $a marketingový management $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010847 $a podniky $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0020721 $a ekonomický výzkum $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0023421 $a empirický výzkum $z Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0092670 $a Uhlářová, Kateřina $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0092671 $a Polanecký, Lukáš $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0041547 $a Hradecké ekonomické dny $t Hradec Economic Days $h 411 s. $d Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 $x 2464-6059 $z 978-80-7435-634-6 $7 m2am $g S. 86-94 (tištěný sborník), s. 541-549 (online zdroj)
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.