Počet záznamů: 1
Speciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
SYS 0044125 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20171121142315.5 008 171101s2016----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*m0450461 $a Franiok, Petr, $d 1959- $4 aut 245 10
$a Speciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením / $c Petr Franiok 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Dítě, žák s mentálním postižením je sociální bytost a stejně jako každý jiný člověk potřebuje sociální kontakty a vztahy. Nejzásadnější koncepční změnou, ke které v českém speciálním školství a speciálním vzdělávání v posledních dvaceti letech došlo, je skutečnost, že výchova a vzdělání žáků s postižením, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se stává postupně v souvislosti s inkluzivními trendy v edukaci záležitostí široce pojatého základního vzdělávání. Současný pohled na klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení zejména v případech dětí a žáků předurčuje významnou roli školskému poradenskému zařízení - speciálněpedagogickému centru jako místu, kde se realizuje multidimenzionální pojetí speciálněpedagogické diagnostiky. 520 3-
$a Child, pupil with special educational needs, mentally handicapped pupil is human being. The human being want social relationships for their development and this is possible over therapeutic interventions during multidimension operation. 650 07
$7 hk_us_auth*0016925 $a speciálněpedagogická diagnostika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0038307 $a speciální pedagogika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0075245 $a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami 650 07
$7 hk_us_auth*0010427 $a děti s mentálním postižením $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041841 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 128 s. $z 978-80-7464-862-5 $7 m2am $g S. 7-14 910 $t rm
Počet záznamů: 1