Počet záznamů: 1
Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen
SYS 0044359 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20171130142343.2 008 171101s2016----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*0093307 $a Janků, Kateřina, $d 1978- $4 aut 245 10
$a Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / $c Kateřina Janků 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Cílem příspěvku je přiblížit možnosti a využití speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce skrze vybranou terapii - Koncept Snoezelen. V první části článku předkládáme teoretické vymezení osobnosti člověka s těžkým vícenásobným postižením, diagnostiky smyslové percepce a rozvrstvení vnímání člověka. Dále se ve druhé části článku zaměřujeme na definování konkrétního konceptu a možnosti využití multismyslového terapeutického konceptu Snoezelen k diagnostikování a posouzení smyslového vnímání osob s těžkým zdravotním postižením. 650 07
$7 hk_us_auth*0016925 $a speciálněpedagogická diagnostika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0069470 $a děti s kombinovaným postižením $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0014311 $a vícenásobné postižení 650 07
$7 hk_us_auth*0012664 $a smyslové vnímání $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041841 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 128 s. $z 978-80-7464-862-5 $7 m2am $g S. 51-59 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1