Počet záznamů: 1  

Klíčová kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty a její pojetí či absence v kurikulech ČR a SR

  1. SYS0045012
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180115142743.9
    006
      
    m-----q--d--------
    007
      
    co-cg-|||a||||
    008
      
    180110s2016----xr-|||||q||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 373.5 $x Střední školy $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351578
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0415833 $a Černá, Libuše $4 aut
    245
    10
    $a Klíčová kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty a její pojetí či absence v kurikulech ČR a SR / $c Libuše Černá
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    347
      
    $a textový soubor $b pdf $2 rda
    520
    3-
    $a Autorka v příspěvku nahlíží na klíčové kompetence v kontextu obecných cílů všeobecného vzdělávání vyššího sekundárního stupně. Soustředí se na kurikulární dokumenty čtyřletých gymnázií v ČR a SR na státní úrovni a dotýká se pojetí či absence klíčové kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty. Odkazuje na Evropský referenční rámec a jeho 8. klíčovou kompetenci tzv. "Kulturní povědomí a vyjádření" jakožto výchozí inspiraci pro vymezení klíčové kompetence s aspekty kulturními, uměleckými či estetickými v kurikulech ČR.
    520
    3-
    $a The author explores the key competences in the context of the objectives of general education upper secondary level. The author focuses on the curricula of four-year grammar public schools in Czech Republic and Slovakia. Touches the concept and the absence of key competencies with the cultural, artistic or aesthetic aspects. The contribution refers to Europian framework and its 8th key competence "Cultural awareness and expression" as it is main inspiration for defining key competencies with cultural, artistic and esthetic aspects in Czech curriculas.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0040196 $a estetická výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0228144 $a umělecká výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009322 $a kurikulum $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008506 $a klíčové kompetence $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008350 $a vzdělávací programy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0087986 $a gymnázia $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0087986 $a gymnázia $z Slovensko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0041842 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d V Ostravě: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 1 CD-ROM (110 stran) $z 978-80-7464-863-2 $7 m2am $g S. 55-63
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.