Počet záznamů: 1  

Rodiče nadaných dětí v situacích pedagogického rozhodování

  1. SYS0045014
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180116103311.7
    006
      
    m-----q--d--------
    007
      
    co-cg-|||a||||
    008
      
    180110s2016----xr-|||||q||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0428064 $a Střelec, Stanislav, $d 1944- $4 aut
    245
    10
    $a Rodiče nadaných dětí v situacích pedagogického rozhodování = $b The parents of gifted children in situations of educational decision making / $c Stanislav Střelec, Lenka Frimlová
    246
    31
    $a Parents of gifted children in situations of educational decision making
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    347
      
    $a textový soubor $b pdf $2 rda
    520
    3-
    $a Vychovávat nadané dítě je jedním nejnáročnějších úkolů, se kterým se mohou rodiče v životě setkat. Takové dítě se zpravidla odlišuje od svých vrstevníků nejen svými mimořádnými schopnostmi, ale také řadou dalších znaků a projevů. Studie přináší poznatky z výzkumné sondy zaměřené na edukační otázky provázející proces rodičovské identifikace s touto skutečností v případě jejich dětí navštěvujících 1. stupeň základní školy. Téma je pokračováním řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
    520
    3-
    $a Upbringing of gifted child is one of the hardest tasks their parents can be confronted with throughout their life. The gifted child usually differs from other peers not only in child’s exceptional abilities but also in number of other signs and symptoms. The study provides findings from the research focused on educational issues associated with the process of parental identification with this fact in the case of children attending first grade of primary school. The topic is a follow-up of Faculty of Education’s Research Intent MSM0021622443 Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011352 $a talentované děti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008526 $a rodiče a děti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008513 $a výchova dítěte $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008314 $a kvalitativní výzkum $z Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0093828 $a Frimlová, Lenka $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0041842 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d V Ostravě: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 1 CD-ROM (110 stran) $z 978-80-7464-863-2 $7 m2am $g S. 73-83
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.