Počet záznamů: 1  

ICT a učitel 1. stupně základní školy

  1. SYS0046120
    LBL
      
    02112cam-a22005777i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418122038.8
    008
      
    091218s2009----xr------------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002031607
    035
      
    $a (OCoLC)649799416
    040
      
    $a KLG001 $b cze $d BOA001 $d ABA001 $e rda
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351570
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0577094 $a Maněnová, Martina, $d 1964- $4 aut
    245
    10
    $a ICT a učitel 1. stupně základní školy / $c Martina Maněnová a kol.
    250
      
    $a 1. vydání
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2009
    300
      
    $a 112 stran : $b barevné ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Publikace vydána v rámci projektu: Hodnocení přínosu moderních technologiích v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0435800 $a informační technologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0088200 $a informační a komunikační technologie ve vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010475 $a multimédia $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0138373 $a software $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067394 $a učivo základních škol $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $x 1. stupeň ZŠ $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008279 $a metodické příručky $2 czenas
    856
    41
    $u http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102031607_1.pdf $y Obsah $4 N
    910
      
    $a HKD002 $b 98835-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.