Počet záznamů: 1  

Člověk, psychoterapie a pedagogika v přístupu C.R. Rogerse

  1. SYS0046124
    LBL
      
    01666cam-a22005057i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418122038.9
    008
      
    141118s2014----xr------------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002638899
    020
      
    $a 978-80-87853-17-7 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)904579069
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 159.9 $x Psychologie $9 17 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351447
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0089395 $a Mikoška, Petr $4 aut
    245
    10
    $a Člověk, psychoterapie a pedagogika v přístupu C.R. Rogerse / $c Petr Mikoška
    246
    18
    $a Člověk, psychoterapie a pedagogika
    250
      
    $a 1. vyd.
    264
    -1
    $a Ostrava : $b Moravapress, $c 2014
    300
      
    $a 105 stran
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Na hřbetu označení: 5
    500
      
    $a Publikace vydána v rámci projektu: Inovace studijního oboru Transkulturní komunikace a realizace výuky v anglickém jazyce
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    546
      
    $a Anglické resumé
    600
    17
    $7 hk_us_auth*m0439501 $a Rogers, Carl Ransom, $d 1902-1987 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0014282 $a humanistická psychologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0036968 $a psychoterapie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0018242 $a nedirektivní psychoterapie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0038390 $a pedagogická psychologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas
    910
      
    $a HKD002 $b 98839-I-15

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.